Elin och Thilda nattade över ;)

Halloj!

Elin och Thilda nattade över tills idag ;) Vi hade det väl trevligt. Jag skulle ut och träffa Leo vid 22 så Elin och Thilda fick ta och gå ut me Lizzy samtidigt för att jag skulle slippa det. Hahah ni skulle sett dom, dom sprang runt som två yra höns och Lizzy var livrädd. Thilda sov på madrass medans jag och Elin delade på mina säng. SJukt trångt och hon tog hela täcket. Vid 03:30 la jag mej med huvet vid elins fötter istället och jag somnade till sist. Natten var ett helvete ;)

Josse kom vid 12 när vi satt och åt frukost så hon fick sitta och kolla på oss när vi gjorde oss i ordning i nån timme och Elin drog vid 13. Sen så har Thilda och Josse vart kvar här hela dagen i stort sett. Det blev bgt en liten stund förut också, väldigt tråkigt.













Kommentarer
Postat av: Mathilda Carlsson

hahahhahahaha det var inte kul när elin kom ner te mig !

hahaha och bilden me korkar på ögonen xD snacka om att ja va trött xD <33

2009-11-03 @ 17:33:34
URL: http://lillathildancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0